all this while...i've been denying to myself and always try to console myself about this...
BUT
at this moment i must stop denying and just accept the truth...
i don't know where to start because it has been in my mind a long time...
people asking what is ur vision for 2010..??
2 days ago...i don't have the answer...
but now...i guess at least i can give one specific answer to myself...
hurmmmm......
let's just start like this...
sometimes it's tiring just you the one who's always giving....and did not accept as i deserve...
sometimes i saw drama series about people that didn't appreciated by the people they love...
i don't know how to put in words...but it's like someone stab u to ur chest...
u r not going to die but it is enough to make u really sad..
for all this while....i've been really patient and always tolerate but i guess what i'm doing right now is making myself worst...
it's a fact that appreciation is a MUST...!!!
must refers means i don't expect more...
i just need a THANK u...
that's it...
or if it's very HARD...then can't u just treat me nice...?
one friend of mine once said to me...
u know what's ur probe raihan...??
once u love or care about someone u give 100% .....
there's nothing left for u.....
it's really hard for me to change that....
it's like in my blood...
honestly....i can't say and express how much i love her....
and only god knows how...
i have to stop all of this...even it's going to be really hard for me...what my friend told me was right ...
sometimes i felt like an idiot....
i know i don't have to do that to her but i did, i always do...
a friend of mine asked me one simple Q...
what things that u love the most ?
i may not the one who can take care of things properly...
i can easily scratch my handphone,laptop etc...
BUT
one thing i can promise u is...once i love someone..
i really love them....
that is one thing i am sure....
there's no doubt about that...
i just came back from X'mas holes...
back then i realize that sume perangai ak nih dtg dr mak ak..
kdg2 bila ak tgk dia...dia lyn ak sgt baik...lbh dr spttnyer..
cara dia lyn ak mmg syg sgt kat ak...ikhlas sgt..
bila ak di tempat org yg dilayan mcm tuh...ak fkr mcm ni rupanyer ak lyn org yg ak syg...
mak ak pegi ltk air siap alas lagi kat meja ak..
time tuh tgh study...
tu nsb baik lah ak ni ad jgklah appreciate dia...
ak tau ap rsnyer...
klu ak ckp an nk kn cekodok pisang...
cpt2 dia lenyek pisang tuh.....
then buatkan then goreng....wlupn masa tu dia letih..
bila ak tgk dia...ak rs cam betuah sgt2 org yg kat tmpt ak tuh..
mslhnyer ..bkn sume org mcm ak..
tau mcm mner nk hargai...
ad org x reti sume tu wlu dia tau dia pttnyer buat...
tu lah kdg2 org ckp bila org tu ada dpn mata kita mmg kt x kn hargai..
tungglah smpi satu saat dia x de...then YOU will regret...
tu lah mslhnyer ak nih...klu ak ckp ak syg dia mmg ak syg dia...
sdh kan...bila ap yg kt wat x dihargai oleh org yg benar2 kt hrpkn hargai...
tp xpe...it's worth what buat utk org yg kt care kan...??
wlu dlm hati hanya Allah jek yg tau...
sdh la...x tau nk tahan air mata nih lagi...rs skang ni mcm nk banjir jekk..
sesungguhnya .....
kepada seorg hamba Allah tuh...sy sentiasa doakn awk bahagia dunia dan akhirat...
Allah sahaja yg mengetahui betapa sy syg awk...
sy ni bkn senang nk syg kat org...
sy ni kan cerewet.....demand tinggi...
hahahaha
padan muka...!!!


No comments:
Post a Comment